spaarweken
2013

Klant
Rabobank LVCM

Datum
Augustus 2013

Rabobank LVCM

Hoe cool is jouw
spaardoel?

Na het succes van de zomerspaarweken in 2012 benaderde Rabobank LVCM mij voor de zomerspaarweken campagne van dit jaar. Ook deze keer maakten de kinderen kans op te gekke prijzen wanneer zij minimaal €15,- op hun Rabobank rekening stortten. Rabobank LVCM organiseerde speciaal hiervoor 3 events waar zij uit konden kiezen: Een show van Ernst & Bobbie, een optreden van Monique Smit & Tim Douwsma en deelnemen aan de Rabo DJ-Workshop. De centrale gedachte achter de campagne was, dat het cool is om te sparen voor een doel. Door op de actiewebsite aan te geven wat jouw spaardoel is, maakte je kans op een echte VIP behandeling tijdens de events. Zo mocht je backstage, op de foto met de artiesten, handtekeningen vragen en nog veel meer.


Bekijk projectterug naar overzicht