spaarweken
2012

Klant
Rabobank LVCM

Datum
Juli 2012

Rabobank LVCM

Sparen om je dromen
uit te laten komen

Rabobank LVCM benaderde mij met de vraag een campagne te ontwikkelen rondom de zomerspaarweken 2012. Het thema van deze campagne was de nieuwe Efteling attractie ‘Raveleijn’, waar kinderen ruiters worden wanneer ze door de magische poort gaan. Deze zomer was de Rabobank de magische poort waar kinderen door te sparen hun dromen uit konden laten komen. Door te sparen op je Rabobank rekening en daarbij een Raveleijn kleurplaat in te leveren maakten de kinderen kans op een dag naar de Efteling voor het hele gezin. Als beloning kregen alle deelnemers een 'dukaat' die zij in konden leveren voor een kleine prijs zoals een ijsje, een pannekoek etc. De kleurplaten werden vervolgens op het Hyves profiel gezet waar gestemd kon worden. Naast de microsite verzorgde ik de keyvisual die vervolgens consistent werd doorgevoerd in alle communicatie uitingen.


Bekijk projectterug naar overzicht